14 Mayıs 2012

Uygulama 1: Atıklar Hayat Buldu (Yorumlanması) 4-B

    Öğrenciler bu tür çalışmalar yapmaktan çok zevk aldıklarını ve eğlenerek yaptıkları etkinliklerinin tekrarlanmasını istediklerini dile getirdiler. Bu çalışma sayesinde;
  • Çevresiyle uyum içerisinde olabilmenin,
  • Çevrecilik bilincinin
  • Düzenli olabilmenin ,
  • Hayallerini gerçekleştirmenin ,
  • Birlikte üretmenin,
  • Beğenilmenin,
          Gereğinin ve güzelliklerinin farkına vardıklarını yazdıkları metinlerle arkadaşlarıyla paylaştılar.
Talha: Benim aracım yukarı çıkarken balon, aşağı inerken paraşüt oluyor.Hayalimdekini yapamasamda aracımı çok beğendim.
 Arda: 'Muhteşem Deniz Altı' arkasında 8 pervane ve 1000 alev sıkıcı var. Böyleve daha hızlı gidebiliyor.
 Damla: Benim robotum çocukların konuşmasına yardım ediyor.Örneğin iki yaşında bir çocuğa konuşma öğretiyor

    
 
       .
  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder